Керівництво самостійною діяльністю дітей
в ігротеці розвивальних ігор
вихователь має здійснювати
опосередковано і спрямовувати його на підтримку і подальший
розвиток у дошкільників інтересу до занять
інтелектуальною діяльністю .Усю роботу в ігротеці вихователь має організувати з урахуванням
індивідуальних особливостях дитини. Пропонуючи дитині гру , слід орієнтуватися
на рівень її активності , розумового і морально-вольового розвитку. Варто залучити до гри малоактивних дітей
,пасивних зацікавлювати їх і допомагати
освоїти гру. Слід сприяти вихованню
інтересу до гри, усвідомленню
дітьми своїх успіхів в освоєнні
ігор. Керівництво з боку педагога має бути спрямовано на поступовий
розвиток у дітей самостійності ,ініціативи ,творчості.
Педагоги мають:
·
Завжди стимулювати прояви самостійності в іграх,
заохочувати прагнення дітей досягти результату ;
·
Включатись в спільну гру з дитиною ,з підгрупою дітей,
сприяти при цьому засвоєнню дітьми ігрових дії , способів дій , підходів до
розв’язання задач;
·
Створювати елементарні
проблемно-пошукові ситуації під час спільної з дитиною ігрової
діяльності : попросити підказати наступний хід , дати пораду , висловити
припущення ;
·
Об єднувати у
спільній грі дітей , які освоїли її рівною мірою ,щоб одні могли навчатися в
інших;
·
Стимулювати виникнення різних форм організації діяльності
: змагань ,конкурсів на кращу логічну задачу ,лабіринт , загадку тощо;
·
Здійснювати всебічний розвиток дітей , розв язуючи
завдання індивідуальної роботи з дітьми
, що відстають від однолітків у розвитку ,та такими , які проявляють
підвищений інтерес , схильність до
занять інтелектуальною діяльністю. |